ayanarta1 Glsm-ktl1 benimde.ara ara sancılarım.olmustu bir hafta sürüyor zaten bir ay sizin ağır kaldırmaman, lazım soğuklara dikkat etmeniz lazım o zman ağrılarnz olmaz
_almirasmom Glsm-ktl1 evet kürtaj ve ıgneden sonra 2. Ayda hamıle kaldım ama ılk kızım down dogdu suan 2. Prenses ıme hamıleyım onuda hıc ıstemedımız halde oldu 🥹🩷
ayanarta1 Glsm-ktl1 iki gün yoğun oldu bir gün kesildi sonra bir hafta geldi yoğundu baya toplamda 10 günü buldu