Rana010101 ilk dogumumda ayni gunde ayni aciklila dogum yaptim sancim cikayordu nstde ama ben hissetmiyidum fazla suni sanvi falan verdiler 5 de yattim hadstaneye cok siddetli 1 saat sanci cektim 10 da dogum oldu normal acilligim 6 cm kaldi onun icinmi aceba biraz daha bekleye bilirmiydim sonra dundum cunku dikisim coktu kizimda kilosuda vardi yirtildimi tam bilmiyorum cok zorlllandim 2 ay tuvalete cok zor ciktim dikisllerim com gec dustu enfesiyon falan kapti dogumdan sonra zorlu bisurecti simdi kinciye hamileyim bakalim biraz tecrubeliyim boyle yapmayacagim diyorum ama dr ne derse yine onu yapiyor insan sonucta en dogrusunu bilir diye hayirlica bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip etsin rabbim