Hilalice Aksoyy parantez içinde neden idrar yazıyor? İdrarla mı bakıldı?Benimkilerde kan verdim hep -serum plazma -total Veya hiç birşey yazmıyordu
Rabiul Aksoyy daha yükseleceğini sanmıyorum canım 5 gün olmuş ama kısmet yani geç döllenme vs olduysa yumurtalama zamanınızı biliyor musunuz ? Hayır referans aralığı 0-5 gözükür sağ tarafta değer yazan yer 5 veya üstü olması lazım
Minnosaannee Aksoyy canım referans aralığı değil değerin yükselmesi lazım. Referans aralığı dediği her zaman sabit olur . Yükselmesi gereken değerdir. 5 gün gecikmeye olsaydı çıkardı. Yokmuş. Hayırlısı olsun senin için.
Rabiul Aksoyy evet canım değer 1 bile değil 0.20 öyle düşün 5 ve üstü olursa değerin hamile oluyorsun ama üzülme sıkma canını en güzel zamanda seni bulacaktır 💝
Minnosaannee Aksoyy evet mesela 0.100 çıkıyor oda yanıltıyor insanı. 0 yazan yerin 5 ve üstü olması lazım anladın mı