Akgun1010 Gebeliğimin 6 ınci haftasındayım dişimde iltihap var augmentın 625 verdi doktor kullanan var mı riskli mi
Deletedmom_88 Akgun1010 iltihaplar bebekler için tehlikeli olabiliyor malesef o yüzden kullanmak daha iyi olabilir. Yoksa doktorunuz yazmazdı zaten ama bir kadın doğumcunuza da sorun isterseniz kafanızda soru işareti kalmaması adına
Esrashshshssh Akgun1010 aynısı bnde de var 2 kutu içtim bin mg largopen korkmayın doktor verdiyse hiç sorun yok bende çok ağladım içmemek için ama dış ağrısından ağlamak bebeğime dağa da zarar verecek