Bbk88 öyle gerçekten bana annem sürekli sen stres yaptığın sürece olmaz bebek düşüncesini kafandan atman lazım diyordu sürekli ağlıyordum düşünmemek elde değil ki sürekli oldu mu tuttu mu acaba diye düşünüp duruyorum belirti arıyorum ben düşünmeden nasıl yapıcam diyordum sonra Rabbim bize bir hastalık verdi onun dışında bir kaç şeyler daha oldu ben hiç o ay bebek düşünemedim hep Ocak için plan yapıyordum Ocak ayı geldiğinde tekrar test yapıp denicem diyordum ama olmuş 🥰 amh bakıldı mı bilmiyorum ama temmuz ayında fsh 4.90 E2 23.42 çıkmış adet günümde doktorum 1 yıl olmazsa tedavi yaparız demişti