teachermomyy23 kese buyuk ıhtımalle parcalanmıs dedı ama benım sag kasıgım hep agrıyordu belcıkadaydım 2-3 hafta surundum kanamalarım artınca pıhtı seklınde dayanılmaz hal almıstı turkıyeye geldık doktor ıcerde kanama alanjndan baska bısı goremedı ıcın hemen rahım temızlememız lazım bıde ıgne yapalım bır yerde kese varsa onu erıtsın dedı