Zelnuray nemlendirici bir kremle ovunca rahatlıyor kaşıntı.. Kaşınmamaya çalış kaşıntı yerleri sonrasında çatlağa dönüşüyor deri yırtılıyor .. Benimde hiç çatlağım yok henüz özel bir krem kullanmadım elimde ne varsa karışık kullandım önemli olan orayı nemlendirmek bence kaşımamak Hızlı kilo almamak..36 hft oldum bakalım inşallah çatlama m önümüzdeki kritik süreç tede