Bende 22+1 yeni evliyim ilk hamileliğim korkuyorum yardımcı olur musunuz birkaç defa kanama geldi ama hafif bir şekilde ilk kendi doktorum korkulacak birşey yok tekrar kanaman olabilir durmazsa gel demişti biraz bekledim tekrar kanama geldi leke şeklinde azar azar farklı bir doktora gitmek istedim alttan muayene etti ve erken doğum tehlikesi var dedi iğne ve fitil yazdı ne yapacağım bilmiyorum çok korkuyorum