merimiri Ezgiyldz94 zararı olduğunu görmedim aksine yararı var o olmasa mide bulantısı ile yaşanmaz valla iyiki var 😊
Gul2808 Ezgiyldz94 ilk hamileligimde ise yaramıştı ama çok uyku yapmıştı ikinci hamileliğim de etki etmedi ama
Hazalllldns Ezgiyldz94 gece yatmadan 2 tane içmem söylendi bende çok fazla alıştırmamak için gece yatmadan 1 tane alıp öyle uyuyorum herhangi bı sıkıntısı olmuyor tabiki de doktorunuz yazdıysa gönül rahatlığı ile kullanın mide bulantılarım hiç yok diyebilirim ☺️
BabyAta Ezgiyldz94 benim bulantılarımı kesmişti. Ama aşırı uyku ve halsizlik yapıyordu yan etki olarak
Tugces27 Doktorum bitkisel bi ilaç olduğunu söylemişti ben kullandım ama çok büyük fayda göremedim ama düzenli kullanmadığım için de olabilir
Mesen Ezgiyldz94 Ben çok etkisini gördüm hala kullanıyorum 17+6 haftalık olduk yani olumlu yönde etki gördüm ondan öncesi felaket resmen.
Meryoss Ezgiyldz94 bende gece yatarken 2 tane içiyorum doktora demeden önce günde 4 5 kere kusuyodum prilami kullanmaya başladım 2ye falan düştü tamamen geçirmedi ama sayısını düşürdü 🫣
Fatmavuran Benim bebiş 33 hafta oldu hâlâ midem bulanıyor prilam Dr olmasa yataktan hiç kalkamam galiba Cok. İşe yarıyor
Helllobaby Şuan 12 haftalığım ve 8. Haftamdan beri kullanıyorum mide bulantım neredeyse hiç yok. 8. Haftamdan önce o kadar çok kusuyordum ki hiçbir şey yiyemiyordum prilam kullandığımdan beri çok rahatım bende işe yaradı