Cananft Merhabalar arkadaşlar ben 7+3günlük hamileyim daha hiç hastaneye gitmedim yeni başlıysam insallah ama hacettepeyi düşünüyorum giden varmı yada baska bi hastane önerisi olan varmı önceki sezaryende buda öyle olucak büyük ihtimal neresi daha iyi bilemedim
Adalet66 Cananft hacettepe de acilleştiğin zaman seni kadın doğum bölümüne alıyorlar ellerinde bir telefon ne hastayla ilgilenme ne bakma asla tavsiye etmem orada kadın bir doktor vardı acile bakan adını unuttum resmen gece gelen hastaların arkasından küfrediyordu hasta geldi of ya die normal muayene yerinde de belirli bir doktor yok kim denk gelirse o bakıyor ve 8 haftalıktan sonra bakmıyorlar diye biliyorum karar senin canım
Adalet66 Cananft ben riskli gebelik bölümüne gidiyordum tek oradaki doktorum sabitti kendisi atakan tanaçan süper doktor ve çok bilgili anlayışlın
Sabireeray Cananft sezaryen yapıyorlar tavsiye etmem Keçiören eğitim Araştırma çok güzel temiz tavsiye ederim çok araştırdık ve en iyisi burası devlette
Zeynepali Cananft sami ulus bestepe turgut ozal yerleskesi eskiden ozel bir hastaneydi bn oraya gidiyorm
Emell Cananft hastane onermek icin diil onermemek icin yaziyorum ki kesinlikle zubeyde hanima gitmememelisin
Deletedmom_3 Ankara tıp fakultesi derim baska demem. Cok iyi bi hastane ve ilgililer. Hacettepeye gitmedim bilmiyorum ama bence tip fakultesi randovu almak telefondan biraz zor ama netten kolayca alabilirsin canim
Emell Kubravci ilk gebeligimde agir bir anomali vardi. Sonladirmmak zorunda kaldik. Mecburen zubeydede yapildi islem.normal dogum yaptirdilar
petitehatunn Cananft Ankara tıp Cebeci hastanesi 🎈 Özellikle doktor ismi istersen kesinlikle Prof. Dr. Ruşen Aytaç. odaları falan çok güzel refakatçi de kalabiliyormuş doğumda. doğumhanesi falan da çok güzel