Kızlar 31+4 deyim Bi kac gündür ara ara pembe akinti oluyodu dün gece en son tuvalete gittiğimde gördüm hem peçete de vardı ve iç camasirina da geçmişti bildiğiniz pembe ama açık renk değil hafif koyu renkli Bi akıntı gördüm peçete ful o şekildeydi nişan olabilir mi oyle sancı filan yok sadece bel ağrısı çekiyorum kalkarken filan belim tutulmus şekilde sürekli doğum filan olabilir mi