hepoyleolurzaten__ Oğlum 1 yaşında dudak bağı hafif yırtılmış iki gündür çok huysuz ve huzursuz hafif şişmiş dün fark ettim randevumuz 3 gün sonra acile götürsem birşey yaparlarmi devamlı ağlıyor
EmirAsafMomm Canım bunu happykids sayfasında sor istersen çocuklar hakkında tüm soru ve cevapları en erken ordan alırsın
Zeynep15 Kardeşimin küçükken kopmuştu tabi o zaman doktora gitmek zordu kendi kendine düzeldi bişey olmaz inşallah canım
hepoyleolurzaten__ Zeynep15 kanama falan yok hiç olmadı ama durmuyor ağlıyor bağı da baya kalın nasıl yarılmış anlamadım
Zeynep15 hepoyleolurzaten__ belkide onla alakalı değildir çünkü benimde kestiler o bağı ağrı falan olmamıştı
hepoyleolurzaten__ Zeynep15 gösterip orasını ağlıyor şişmiş çünkü dudağı iyice yanliskla dokunsam bile başlıyor ağlamaya