Kızlar ne kadar iyi yaptım bilmiyorum ama ben bebeğimin kıyafetlerini, park yatağını, ana kucağını, arabasını, pusetini vs ikinci el uygulamalardan aldım. Bebek arabasının sıfır fiyatı 30 bin TL idi, 2.500e aldım. Yine ana kucağı 1.000 TL iken 350 TL ye aldım. Kıyafetlerin de çoğunu yarı fiyatına aldım, hepsi de tertemiz mis kokulu geldi. Elbette heves ediyoruz mağazalarda çok güzel şeyler var ama bir takım olmuş 250-300 TL. Örneğin battaniyeli hastane çıkışları 700-800 TL en az, ben 120 TL ye aldım yumuşacık geldi. İkinci tavsiyem de eşiniz hariç kimseye söylemeyin ikinci el olduğunu😂