Krasivyy Kızlar 19+6 yım bugün duştan sonra losyon sürerken göğsümden renksiz sıvı geldğini farkettim başına gelen var mı ?
Ceyda41 Krasivyy canım benim bildiğim kadarıyla o sıvı çok önemli hatta bebek o sıvıdan çok vitamin alıyormuş tabi aynı şeyde bahsediyorsak:)
AGuler Benimde o haftalarda gelmişti sakın sıkmayın göğsünüzü bebek için çok önemli olan ilk süt daha sonra sarılaşabilir. Doktorum iyi bişey doğum sonrası sütünün olucağına işaret dedi. Hamile kadınların %20 sinde böyle erkenden gelebilirmiş bu süt.
Krasivyy AGuler iyi sevindim bende iltihap falan diye korkmuştum sıkmadım ama cildim kuru olduğu için göğsüme krem sürerken ucundan aktığını gördüm ben sıkmadım ama kendi çıktı bşey olmaz heralde