Syda01 ben aslında eşimin işi dolayısıyla Niğde deyim ama Adana’da doğum yapmak gibi bir düşüncem de var daha hiç gitmedim açıkcası ama çok övüyorlar şehir hastanesini bende özele boşuna o kadar para vereceğime şehir hastanesinde mi yapsam diye düşünüyorum. Ben gitmedim ama yanlış değilsem ismi Fikriye olması gerek o doktoruda bi iki kişi söylemişti iyi diye