Yasirimm Berraymom merhaba hastaneye gittiniz mi ne dedi doktor bana da 11. Hafta ense kalınlığı olduğu söylendi de
kelebek1123 Berraymom merhaba kaç haftalıksınız dün detaylı ultrasonda banada kalpte sıvı birikimi olduğu söylendi
Berraymom kelebek1123 yani nasıl ilerleme olacağını dmedi mi.ben Çarşamba günü gidecem detaylı ultrasona özel klinik
kelebek1123 Berraymom hayır takip edeceğiz dedi. Benim detaylı ultrasonda çıktı zaten 3 hata sonraya randevu verdi
Berraymom Yasirimm evet gittim az sıvı var 21.haftada tekrar gel dedi sebebi enfeksiyon da olablr başka sebebpte olablir dedi amniyontez önerdi istemedim.ense kalınlığı hakkında ölçtü normal dedi ondan sıkıntı yoktur dedi.. Inşallah sizdede skinnti olmaz
Yasirimm Berraymom adınıza çok sevindim inseallah bende hayırlı haberler alırım bugün hastaneye gidecem bende
Yasirimm Berraymom ikili test sonucuma biraz riskli çıkmış dedi doktor bide enfeksiyonum varmış ense kalınlığı da 2.6 ymış perinatoloji ye gönderdi oda izinli başka ile nakletti ama ben özelde perinatolojiye gidecem inseallah