YesimAykut Minik122020 yok canım kesenin içi boş 7 veya 8. Haftayı beklemelisin yuvarlak bişey olacak kesenin içerisinde, hamileliğin tadını çıkar bence hiç stres olma
Cinarsaitinannesi Minik122020 doktor da oyle dediyse niye burada ayni konulari açıp duruyorsunuz burdakiler doktordan iyi mi biliyor yoksa sizin anlama probleminiz mi var
umut0808 Cinarsaitinannesi siz niye görsel ekleyip çizgi varmı diye sormuşsunuz sizinde görme probleminiz var o zaman, bir bıkmadınız şu platformda saygısızlık yapmaya, sosyal çevrenize Allah yardım etsin negatif topu insan..