1annemiyy_34 Kızlar dün idrar ve kan testi verdim ama e nabiza düşmemiş bir hata yada yanlışlık yapmış olabilirler mi acaba bugün farklı kan testi vericem valla her gün kan vermekten yoruldum inşallah dünkü lerde sorun yoktur tekrarını istemezler.
Mira1604 1annemiyy_34 bazen geç düşüyor hepsi sonuçlar çıkmadın da da geç düşebiliyor ondan olabılır devlet te mi özel de mi verdiniz
myangelson 1annemiyy_34 bazen geç çıkabiliyor veya sağlık ocağında değil de hastanede verdiyseniz hastanenin kendi sitesinden bakın. Bazen enabiza yüklenmiyor hastanenin sonuç sayfasında gözükebilir
1annemiyy_34 Mira1604 devlet de verdim günlerdir takip amaçlı farkli farklı alanlara kan veriyorum bugün tekrar vericem pazartesi bir tekrar daha ama her biri farklı alana farklı testler e nabza düşmeyince korktum yanlışlık yapılmış tekrar alicaz derlerse diye
Mira1604 1annemiyy_34 sanmıyorum cnm geç düşebiliyor yada eksik cıkınca tamamının çıkması beklenıp oyle veriyorlar nabıza bazen 1 hafta geç düştüğü bile oluyor pazartesi gittiğinde sorarsın oraya ne rahatsızlığın var gecmış olsun
dogurangaplumba 1annemiyy_34 canım benimde tahlilerde düşmüyor o sistemle alakalı durum 2023 mayıs ayında ki tahlilerimde bazıları bile yok onu yapmak için e nabızdan mail atıyosun da nasıl yaptım unuttum şimdi e nabızı ara bi yönlendirirler
1annemiyy_34 Mira1604 amin inşallah canım cümlemize sağlık sıhhat afiyet ve sağlıklı bebeler nasip etsin. 🤲🏻🌼
myangelson 1annemiyy_34 hastanenin sitesinde bir yerlerde sonuçlar, tahlil sonuçları, laboratuvar sonuçları gibi birşeyler yazar bir bakın sayfaya