Kızlar annem için bir soeu sormak istiyorum. Annemin normal döngüsü 29-30 gün. Ocak 2 sinde gördüğü adeti gayet normalmiş. Şubat 2 de düzensiz bir adet gördü. Yani kanama bir var bı yok az az şeklinde 4-5 gün sürdü. O sıra şüphelenerek idrar testi yaptı. Negatifti. Daha sonra şubat 20 de tekrar adet görmüş 8 gün ve baya kan gelerek sürmüş. Normalde adeti 5-6 gün sürüyor. Mart ayında henüz adet görmedi. Bu arada 42 yaşında annem. Acaba 20 şubatta düşük yapmış olabilir mi diye geldi aklıma benim. Yada menopoz yaklaştığı için düzensizlik olabilir mi? Kadın doğuma randevu bulamıyoruz o yüzden şuan gidemiyor. Neden 20 sinde kanama oldu neden şimdi adet olmadı vs hiç bilmiyoruz. Fikri olan daha önce düşük yapmiş olan yada bı yakını bu tarz şeyi yaşamiş olan bilgi verebilir ki?