Denizz6161 Önerebileceğiniz marka vs var mı kitikateye bakıyorum çok hoş görünüyo ama başka o tarz bildiğiniz yerler var mı
Yenianne6706 Denizz6161 markasız gibi görünüyor ama gaye diye bir markanın hastane çıkışları hem güzel hemde uygun fiyatlı bende çok şaşırmıştım 😄
BabyAta Denizz6161 ben kitikate 5li aldım. İnstagrmada da 10 isimli set yaptırdım. Urasbebetasarim diye bir sayfa şahane geldi kumaş kalitesi nakış kalitesi çok muntazam
BabyAta Denizz6161 ben bir sette isimli olsun diye 10luyu öyle aldım🥰 kumaş kalitesi çok güzel gerçekten kitikate
Saftirik Denizz6161 kitikate aynen iyi hoş ama hiç estetik değil gerçekten.. İdil baby aldım ben, istanbulda Bağdat caddesinde bi bebek mağazasından.. İlk bebeğime de İdil baby almıştım, sanırım onun modelleri hoşuma gidiyo :)
Ozlemtrnc7 Denizz6161 ben isimli hastane çıkışı almıştım ilk çocuğuma @butikbebecik instagram adresi. Baskıları ve kumaşı çok kaliteliydi. Kaç kere yıkadım hiç bozulma olmadı . Tavsiye ederim 👍