Kızlar dün kontrolüm vardı 39.haftamdayım.
Doktor ölçtü dediki bu bebek çok iri normal doğuramazsın kilosunu 3900 dedi başı da büyük alttan muayene edelim dedi. Alttan muayene etti muayenen güzelde bebeğin başı iri normal doğum için son şansımız olabilir istersen suni sancıyla başlatalım dedi.
Ölçümlerden emin olmak için beni radyolojiye yönlendirdi onlarda bebeği ölçsün ona göre karar verelim dedi.
Radyoloji iki defa ölçüm yaptı bebeğin kilosu 3450-3500 arası çıktı. Bi problem görünmüyor aslında bir kaç gün daha beklenebilir dedi.
Başına böyle durum gelen var mı? Normal doğum istiyorum 🥹