Zehraninincisi
Canım sen annelik iç güdünle zaten napmam gerektiğini kendin anlıcaksın merak etme sakın kal her durumda ben ilk anneliğimi 21 yaşında oğlumla yaşadım şimdi inşallah 27 yaşında kızımla yaşamış olucam herkesin dediğine kulak asma yani tabiki insanlar tecrübeleribş sölicek ama bi anne olarak sen hissedeceksin zaten 😘