SevenTunc 9 günümüz kaldı bi belirtimiz YOk hurma yiyorum şimdilik squat yapmıyorum yapsammı ne yapıyosunuz sizler 🙂
dyg1606 SevenTunc benmde 9 ocak görünüyor ama yinede belli olmaz normal olcagi icin. Ama bende de hc bir belirti yok sanki gelmiycekmis gibi yarin gerci kontrolum var bakalm ne olcak 🙂
Zeynepali SevenTunc bnmde 8 ocak valla sancim cok yalanci bnlarda goguslerim falan sizlior yarini atlatiyim oyle gelsin
Mirage06 SevenTunc 11 gun kaldi canim hicbi belirti yok yalandan yalanci sancim oluyor sadece geciyor :) bakalim 31araligida atlatayimda olsun diyorum
HilalEraslan Benim de 8 Ocak ufaktan yalancı birşeyler oluyor ama şiddetli bi sancım yok heyecan baya sardı yaa 😅🥰
SevenTunc Bendede belirti YoK nstde de sancım olmuyor sadece bel sırt agrım var Cuma günü gidicem kontrole bakalım nolcak gelsin istiyorum artık 🤰🏼🙏🙏