Doktorun kadını erkeği olmaz, kendim de bir diş hekimi olarak genel anlamda doktor seçimini buna göre yapmam ama 2 arkadaşımın bu tarz yorumlarıyla ben de erkek doktor seçmiştim. Hamilelik öncesi 2 erkek doktora gitmiştim, hamileliğimi de yine erkek doktor ile sürdürüyorum. Sadece hamileliğimin başında iki defa kadın doktora gittim her gidişimde vajinal ultrason yaptı, daha sert davranıyordu falan. Hatta korkuyordum çıkınca bir şey olmuş mudur diye. Erkek doktorların kadın doğum alanında daha dikkatli, bu konuda daha hassas ve nazik olduğunu düşünüyorum artık ben de. Bir daha kadın doktora gitmeyi düşünmüyorum.