yagiz27 Hanımlar sizinde gebeliginizde kaşıntı oldumu çatlama dışında. Benim sırtım kaşınıyor kabarcik oluşuyor kaşınınca asla kanamıyor . Geçen sene uyuz olmuştuk evet ama asla ona benzemiyor . Araştırdım gebeliğe karşı alerji yaziyor genelde kızımda da böyle olmuştu.. doktoru normal demişti ama bu biraz fazla uyuz gibi de değil devamlı kaşınmıyor …Sizde aynı sorunu yaşıyor musunuz
Bett35 Benim göğüslerim aşırı kaşınıyor, nemlendiriyorum çatlama gibi bişey görmedim ama özellikle sol göğsüm alerji olmuş gibi kıpkırmızı ve her dk kaşınıyor doktor randevuma daha var yaşayan var mı bende merak ettim :(