23 haftalığım bende kullanıyorum mecburen, lazere gitmiştim aslında 3-4 sene önce hamilelikte yine çıktılar göbek bölgesi özellikle. Ama bebiş hareketli hareketlerini kontrol ediyorum kullanırken hareket etmiyor zaten çok uzun da sürmüyor sonrasında yine hareket etmeye devam ediyor buda bana problem yoktur diye düşündürdüğü için ben kullanıyorum.