sarikiz1 Kızlar kullanan varmı aranızda ? Lierac alacaktım yoktu eczane tavsiyesi ile aldım bu markayı da çok övüyorlar
Ozgis1s sarikiz1 ben kullanıyorum. Daha 2 hafta önce başladım şuan 15 haftalığım çatlağım yok ama sonrasını bilemiyorum bazıları son aylarda çatladık diyolar. Doğurunca görücem etkisini 😂
bsrgns sarikiz1 lierac çok pahalı değil mi ya trendyolda 2.800 tl. Şok oldum görünce eczanede daha mı uygun fiyatlı? Bu arada ben de mustela kullanıyorum daha öncesinde çatlağım vardı ama 16 haftalık olduk şuan ekstra bi çatlağım olmadı
sarikiz1 Ozgis1s inşallah işe yarar bende ilk doğumda Lierac kullandım ama son ayı çatladı tabi En azından azaltır diye umut ediyorum yoksa Kevgire Döneceğim 🥲
sarikiz1 bsrgns Lierac markası ürünlerini Türkiye ye göndermiyormuş bir süredir eczanede öyle söylediler internetten alırken dikkat edin bu kremler pahalı olduğu için sahteleri çok oluyor deyince ben bu kremi tercih ettim bu kez
bsrgns sarikiz1 ben eczanede hangisi iyi dedim mustela dedi onu aldım direk daha sonra bu markayı gördüm internette çok övülüyo. Ama aşırı pahalı geldi bana belki de stok durumundan ötürü fiyatlar bu kadar yükseldi