seviksongul 39+0 olduk açıklığım hiç yok ne zamana kanala inecek diye düşünüyorum artık zamanda kalmadı başına böyle durum gelipte doğumunu yapanlar oldu mu
Sksjsux355-- Benim oldu 2 gün boyunca 9 kat merdiven çıktım ve sancilarim başladı 39+5 te doğum yaptım benim de ne açıklık vardı nede kanala inmişti
Mylittlemermaid 40+0 da doktoruma gitmiştim. Ne yumuşama vardı, ne sancı , ne açıklık ne de bebek kanaldaydı. Hiçbir doğum belirtisi yoktu. 40+3 te doğum yaptım 😇
Mylittlemermaid seviksongul gece lavaboya gittim pembe akıntım vardı, sonra kanama oldu az bir şey , bir saat sonra da sancılarım geldi
Sksjsux355-- seviksongul aynen bide bu 1 hafta içinde hurma ye bol bol merdiven ben öyle yaptım ve 39+2 de nişanim geldi 39+5 te doğum yaptım sıfır suni sanci ile
Mylittlemermaid Tabi doğum başlasın diye hurma yedim , ananas yedim, yürüdüm , sıcak duş aldım bol bol, ada çayı içtim bir de
annesiningunesi_ Mylittlemermaid adacayi icince süt azaliyormus dediler ben de aldim ama hic icmedim korkudan. Dogumdan sonra süt problemi yasadiniz mi. Adacayi ne kadar sıklıkla tukettiniz?
Mylittlemermaid annesiningunesi_ merhaba adaçayını doğumdan sonra içmedim ama doğum başlasın diye içmiştim . Sütümde sorun olmadı , kızım süt alerjik bebek olmasına rağmen kilosu iyiydi sadece anne sütü aldı