Ezgi12348 o kadar Güzel bi anne olursun ki♥️👌🏻Hepimiz ilki yaşıyoruz, başta tereddüt etekte kucağımıza aldıktan sonra aslanlar gibi emzirip aslanlar gibi büyütüyoruz🥰pandemi zamanlarınaa denk gelmişti doğumum enfeksiyon ve sarıldıktan 1 hafta hastane de yattım kızım süt sağıp götürdüm göstermediler sağlığı açısından, çıktıktan 2 gün sonra enfeksiyon yinelemiş araştırma hastanesine acile gittim yatış istedi ve bu sefer uzun bi süre ve yanında kaldım.Tek başına yeni doğum yapmış bir kadın,lohusayım sarılacak kimse yok eşimi bile görmedim almadılar.Sütüm kesilmesin diye ağlamamaya çalılıyorum 18 gün kızımla bir oda da kaldım, geceleri uyumadım başında bekledim ve o haliyle bana güç veriyodu.Çıktıktan 1 hafta sonra kırkımız çıktı eve döndük ♥️bi anne tek başına da olsa çocuğa en iyi bakabilicek insandır. BİZ KADINLAR ÇOK GÜÇLÜYÜZ, HELE Kİ SÖZ KONUSU EVLATLARIMIZSA🌸Ehvama kapılma mükemmel bi anne olucaksın😘Büyüdük 3 yaşına girdik bugün 🎂ve abla oluyoruz 15+3 😂♥️ve eminim doğum yaklaştıkça aynı strese tekrar giricem ama başarıcam🥰unutursam bana da fısılda kıızzzz