Kızlar, bu ay yine olmadı sanırım. 19 unda beyaz akıntı ile birlikte pul pul kan geldi sonra gelmedi ertesi gün yine aynı şekilde pul pul kanamalarım devam etti bugün de dahil aynı şekilde devam ediyor. Normal adet değil gibi anlamadım ve hiçbir şekilde ağrım sızım olmadı normalde adet ağrısı çekerdim ama bu çok farklı peçete ile sildiğimde kahverengimsi pembemsi lekeler içinde kan pulcukları acaba düşük mü yaptım anlamadım. Bu durumu yaşayan var mı acaba yardımcı olabilir misiniz 😔