Tam adet günümde dahiliyeye başka bir rahatsızlığımdan dolayı sıra almıştım oda betaya da bakmış 2.30 çıkmış bir hafta sonra sonuçları göstermeye gittiğimde adet söktürücü istedim. Gebelik olup olmadığını bilmeden veremem dedi zaten beta yapmışsınız dedim olsun yükselmiş olabilir emin ol öyle gel dedi. Neyse eczaneden erken gebelik testi aldım negatif çıktı ama biraz önce göğsüm sızladı kızımda da öyle olmuştu göğüs hassasiyetinden anlamıştım ama bu sonuçlara göre de ihtimal vermiyorum. Bu arada korunuyoruz prezervatif ve geri çekilme ile. Sizce doktorun dediği gibi hale bir ihtimal olabilir mi ya çok korkuyorum.