Hanımlar 39. Hafta kız bebek bekliyorum. Sancı konusunda hiçbir bilgim yok ama ufak kramplar yaşıyorum karnım kaskatı kesiliyor sonra normale dönüyor bu yalancı sancıymış. Normal doğum istiyorum, gerçekten gelen ve bi süre sonra 10 20 dakikaya düşene kadar evde düzenli takip etmem gereken o sancı nasıl bişey. Karşılaşacağım ağrıyı nasıl tanımlarsınız. Lütfen yardımcı olur musunuz ilk gebeliğim ve hiç daha önce karşılaşmadım neyle başa çıkmam gerekecek lütfen bilgilendirin beni :(