Kartalicembjk Merhaba arkadaşlar 2 düşük yaptım sonrasında genetik test istendi sonuçları aldım temiz denildi ama şüphede kaldım gene düşük olur mu diye birde doktor tekrar hamıle kalırsan doğum doktorundan kan sulandırıcı iste dedi önlem amaçlı anlayanlar varmı acaba bakabilir mi sizce varmı sorun
Merve1414 Kartalicembjk 1 geninizde bozukluk var pihtilasmaya meyillisiniz ben homozigot ve heterizigotim protein c ve s düşüklüğü var tüm hamileliklerimde hep 4000 lik oksapar kullandım ama ben önce dahiliye bölümüne gidip hematoloji için alan açtırdım hematoloji bölümündeki doktor iğnenin dozuna karar verdi kadın doğum doktorum da ona göre yazıyor hep
PinkPanter204 Kartalicembjk bu şekilde bende pıhtılaşma çıkmıştı aslında tamda anlamıyorum ama sonucumun bir sayfasıyla karşılaştırdığımda aynı şeyler bende de var benimde 3 düşüğüm olmuştu bana kan sulandırıcı iğne ve coraspin vermişti doktorum hamile kaldım iğneyi ve ilacı kullanmama rağmen 4.gebeliğimdi 10 +1 de kalbi durdu ve bu sabah maalesef ki bebeğimi aldılar çok istedim bana vermelerini ama genetik test için araştırmaya götürmeleri gerektiğini söylediler sana tavsiyem detaylı araştırma yapılmadan hamile kalmamanı öneririm Allah korusun aynı şeyler başına gelmesin inşallah rabbim sağsalim kucağına alacağın bir bebek nasip etsin sana
Gulkar Kartalicembjk 1 geniniz taşıyıcı yani başka birinden size aktarılmış benimkide bu ama homozigot birebir hastalık var anlamında bu gende sorun olanlar B12 ve folik asit eksikliği yaşar sürekli merak ettim en son B12 değeriniz kaç söyler misiniz
Sinem0135 Kartalicembjk benım iki mthr genim heterezigot birde protein s düiüklğü var . Bugün perinotolojı uzmanı ile görüştüm. Hamile kalınca düşük doz kortizon progestron ve asprin iğneye gerek yok dedi .
Meerrii Merve1414 Dahiliyeye gitmenizi kim önerdi? Ben de iğne kullandım ama böyle değil kadın doğum doktoru yazdı oksopar 4000 lik
Meerrii PinkPanter204 bana kan sulandırıcı iğne ve coraspin vermişti Corasprin kullandıktan sonra lekelenme vs oldu mu
Merve1414 Meerrii ilk pıhtılaşma testlerimi orda yaptırdım hematoloji ye sıra alabilmek içinde ordan yan dal poliknigi açtırdım
PinkPanter204 Meerrii evet lekeyi görünce acile gitmişti yat verdiler bi sorun yoktu kalp atışı filan var bebeğimin taburcu oldum 1 hafta sonra kalbi durdu
PinkPanter204 Meerrii çok geçmiş olsun canım demekki sadece kan pıhtılaşması yüzünden olmuyormuş canım başka şeyler varmış ne olduğunu bilmiyoruz bunun üzerine dur bence iyice araştırılsın ben genetik taramaya gönderdim bebeğimi bebeği beni ve eşimi araştıracaklar hani bu kadar ölüm neden oluyor diye
Meerrii PinkPanter204 Böyle bir şeyin olduğumu bana söyleselerdi bende gönderecektim ama söylenmediği için bebek araştırması yapılmadı. Doktor ya tekrar deneyeceksin dedi ya da genetik taramalı tüp bebek önerdi. Size tüp bebek önerisinde bulunan oldu mu
PinkPanter204 Meerrii hayır tüp bebek önerme olmadı belki de sonuçlarım çıktıktan sonra önerebilir bilmiyorum ama ben artık çocuk düşünmüyorum 5 yaşında bi kızım var hani Buda olursa yeter diye düşünmüştüm ama 4 defa böyle tekrarladı umudumu yitirdim artık ben kendimden de geçtim ben daha fazla bebeğimin günahına girmek istemiyorum bana göstermediler ama hepsi bir can iken parça parça oldular
Meerrii PinkPanter204 Anladım Rabbim hayırlısını kolaylıkla nasip etsin inşAllah. Evladınızı bağışlasın. Ben çok istiyorum hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla huzurla gelsin. Bakalım Rabbim gönüllerdekini bilir her şey nasip.
PinkPanter204 Meerrii amin canım rabbim gönlündeki her neyse onu nasip etsin sana sağsalim kucağına alabileceğin bebekler nasip olsun inşallah🤎
SakinaG Acikcasi testden pek anlamam, amma bende dusuk yaptigimda (kimyasal gebelik) hamilelikden oncede hamile kalincada bi sure coraspin ictim mutlaka. Bence bu sizin durumla alakali degil de, dusum geciren her kese ne olur ne olmaz yaziyorlar🤔
Pnrdrsn Kartalicembjk annenizle babanizda kan uyuşmazlığı var mıydı bilginiz var mı? İki farklı genin mutasyona uğraması sonucu olan bir durum. Annede ya da babada mutlaka var siz de taşıyıcı olmuşsunuz. Ama bunu anlamak için annenin ya da babanın başına gelmesi gerekmiyor. Siz de atak yasamayabilirsiniz. Başına gelmiş biri olarak ölümden son anda dönmüş biri olarak yazıyorum. Emboli atağı geçirip Beyin pıhtı attığında öğrendim tüm bunları. Yoğun araştırma sonrası taşıyıcı olduğum belirlendi. Annem ya da babamdan gelen bı gen. İnr baktirdinuz mi hiç. İyi bir genetik doktoruna gidin danışın derim. Küçük dozda kan sulandırıcı hayat kurtarabiliyormus onu öğrendim. 2 bebeğimi de erken doğurdum. Sonradan anladık ki sorun buymuş. Yaşamadan bilemedik. Size de çok geçmiş olsun. Burda yazan herkese de… Lütfen ihmal etmeyin…ve baş dusmani olan stresi hayatınızdan cikaramazsiniz belki ama minimuma düşürün derim. Allah şifa versin hepimize🤲 biraz uzun oldu kusura bakma.
Mayaaa34 Pnrdrsn ne alaka simdi anlamadim her kan pihtilasmasi olanlar bunumu yasiyor niye insanlari korkutuyosunuz
Pnrdrsn Mayaaa34 açıklamada yaşama ihtimali olmak zorunda değil yazdım zaten. İlla olacak anlamına gelmiyor demek bu. 👏