Bademikoo 40+2yiz Sabah 6da hastaneye yatış yapacağım sancım açılmam şuan hiç birşey yok gibi nişanda gelmedi.. Sıfırdan başlayacağız herşeye umarım güzel bir doğum hikayesiyle dönerim lütfen dua edin bu mübarek ayda rabbim yardımcımız olsun🙏🏻
Sblbrt Bademikoo sağlıkla kavuşun inşallah ikinizde 🤲🏻 bende ilk çocuğumda aynı şekilde yatış yaptım inşallah bir avazda kurtulursun
Bademikoo Sblbrt çok teşekkür ederim umarım sezeryana dönmem son dk, doktorum eğer açılman güzel giderse epidural verebilirim istersen kasılmaları hissetmezsin demişti canım çok tatlıdır dayanabilirim umarım…🙏🏻😊