Kızlar 35. Haftamdayım yarın muayenem var fakat ağdaya gideceğim için kıllarım öylece duruyor göbeğimde falan da var, çekiniyorum böyle gitmeye. Hele bir de alttan muayene gerekirse falan diye aşırı tedirginim. Ne yapsam jiletleyip mi gitsem? Ağdaya da korkuyorum ama en temizi diye doğumdan önce gitmek istediğimden bekleyip uzatmıştım. Napmalıyım? Teşeke🫶🏻