TubaY- 4 gündür ateş öksürük boğaz ağrısı beynim dökülcek gibi tüm vücudum dayak yemiş gibi 2 gün hiç bişe yiyemedim sadece su içtim 4 serum taktım covit testi yaptım nefatf ama banamısın demiyorum bugünde hafif ateş ve baş ağrım vardı sürekli terliyorum 31 haftalığım bu bilmem kaçıncı grip bu gripden 3-4 gün öncede ishal olmuştum. Toplum içine girmem öyle evdeyim misafirde alamıyorum artık sadece okula giden oğlum var o oluyor ardına hemen ben ilk defa yaz gelsin diye dua ediyorum bura adana kimse burda yaz gelsin diye dua etmez varın siz düşünün 😂😂😂