Linagamze13 Kızlar dün doktora gittim 2 cm açılma vardı doktorum alttan muayanede uyarı verdi az önce daha önce görmediğim bir parça geldi rengi kahvemsi gibi nişanmi acaba 39+1
llgln35 Linagamze13 evet nişan o benimde ilk doğumumda ebe açıklık varmı diye bakınca nişanım geldi kahverengi kanla karışık iltihaplı gibiydi göstermişti sancı sıklığınızı takip edin ve kanama olursa doktorunuza danışın mutlaka
Linagamze13 llgln35 benimki tam kanlı değilde kahvemsi gibi bir rengi vardı böyle sümüksü yapıda parça geldi
Elasss077 Linagamze13 nişan sizinki. Dedikleri gibi sancınızı takip edin. Nişan gelince hemen doğum başlayacak diye bir şey yok 2 saat sonra da sancın olabilir 1 hafta sonra da. Sağlıklı ve kolay doğum olsun 🌺