Çok şükür son 99 bugüne kadar zamanın nasıl geçtiğini anlamadım su gibi geçti zaman ilk gebeliğim kızdı sağlıklı bir şekilde normal doğumla doğurdum 37+3 haftalikken şimdi ikinci gebeliğim oğlum olacak hayırlısıyla rabbim sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin hepimizde inşallah 🙏 sorum ilk gebeliğimde erken doğum yaptım ikinci gebeliğimde yine aynı haftalarda mı doğum yaparım acaba merak ediyorum kızımda 2 cm açılmam vardı sancım yoktu suni sancıyla doğum yaptım 🥰