Julide92 Su1079 öyle diyorlar bende sağdan yumurtladı sağda hep ağrı hissettim ama şuan 27 haftalık oğlum hep solumda. Yani değişiyor rahim büyüdükçe
Julide92 Su1079 ben ne taraftan yumurtladığımı her ay biliyorum evet sağımdan yumurtlamıştım. Ama cinsiyet için sağ sol diye birşey yok arkadaşım
Su1079 @“Julide92”#p31943789anladım teşekkür ederim bir arkaşa doktoru kesen solda büyük ihtimalle kız demiş de merak ettim bende
QueenMother Su1079 benim bebeğim hep sağda kızım olacak sol tarafım hatta boş bu gözle bile fark ediliyor dr poposunun o tarafta olduğunu söylede bence cinsiyetle alakası yol