4 haftalıktı hcg 800 cıktı,bir hafta sonra da doktor kontrolunde ilk muayene de alttan keseyi gördük,2 nısan da kalp sesi için randevumuz var.Şükür her sey su an yolunda ,Yurtdısındayım burada her dk doktora gıdemıyoruz onlar ne zaman randevu verırse :)