Kızlar 13+6 ikiz gebeyim. Birkaç gündür kasıklarımda ağrı var birkaç gün önce de aynı soruyu sormuştum kimisi git dedi kimisi gitme bence normal dedi. İki gündür de vajinama vuruyor ağrı. Gebeliğin başından beri çok fazla gittiğim için 16 haftaya kadar ultrasona girmemeye kararlıydım en son 12+2de girdim ama şu sancılardan dolayı çok ikilemde kaldım sizce ne yapsam?