Gulcan0643 İyi geceler arkadaşlar yarın Allah nasip ederse özel hastanede spinal doğumum olacak ilk doğumum ve aşırı stresliyim yanımda annemin yada eşimin olmasını istiyorum özel hastaneler doğumhaneye refakatçi alıyormu bilginiz varmı acaba
Bbuusra Gulcan0643 Spinal normal doğum mu sezeryan mı ? Spinal normal prenses doğum olursa özel alıyor ama sezeryanda almıyor. Devlet hiç birinde almıyor zaten.
mavikalpvemavikalp Gulcan0643 sezeryansa almıyorlar diye biliyorum hastaneden hastaneye değişir ablamın sezeryana almamışlardı ameliyat olduğu için Devlette normal doğuma alıyorlar hatta burdaki devlet hastanesi sadece eşi kabul ediyor başka kimseyi almıyor doğum bitene kadar ZeynepDuru17
beyazkalp Gulcan0643 bende istiyorum eşimin girmesini doktoruma soracağım gittiğimde umarım kabul eder
Bbuusra Gulcan0643 Bende özelde yaptım. Doğum paketi aldık ama kabul etmediler. Kimse ameliyathaneye giremiyor. Doğumhaneye izin vardı.
Ruyakoo Gulcan0643 tabiki almak zorunda özel sonucta nasil parayi aliyorlarsa refakatcide alicak taviz vermeyin o sekilde devlet olsa bazen norml dogumda almiyorlar diye bliyorm ben ilk dogumumu ozelde yaptm 2. Dogumum 1 ay sonra nasip olursa oda ozelde
Kevser_my Gulcan0643 bende özelde yapıcam sordum eş almıyo bizim hastane ama çoğu alıyo dedi alan var yani canım
Betul-0 Gulcan0643 özel hastaneler alıyor bende özelde yaptım doğuma eşim girdi odam büyüktü annem kayinvaliden ve eşim birlikte kaldık odada 🙂
Kevser_my Gulcan0643 allah kolaylık versin canım sağ salim al kucağına inşallah bu güzel ayda gelsin 🙏🙂
Kevser_my ZeynepDuru17 öyle denildi çok konuştum ama bizde hijyen açısından kabul etmiyoruz dedi vardır bi bildikleri 🤷♀️