Ben bahçelievler semt polikliniği nde gitmiştim, hatta dersler de hamile yogası bile vardı iki ders, belli bir haftaya kadar kabul ediyorla. Katılmak istediğinizi söylerseniz sınıf sınıf grup oluşturup çağırıyorlar ☺️ben memnun kalmıştım, 2 sene oluyor