Mercan92 Can'ım benim 30.cu haftada ortaya çıktı bu durum . 3 hafta cektim Ağrı'sını şiddetliydi cok . 25mm kadar genişledi ve bir anda durdu agrısı genişlemesi . Fakat cok dikkat ettim evden dışarı çıkmadım , bol bol su içtim sabaha kadar tuvalete gittim geceleri , her gece uyumadan sırtıma ve böbregıme doktorun verdıgı rahatlatıcı merhemi sürdüm ve bir bez parçasını ütüleyip belime sardık sıcak şekılde , arada da yün korse taktım bol şekilde . Doktorum tavsiyesi . Su an 35+2 cok şükür genişleme durdu ve agrı yok . Cok dikkat et . Hamilelikte olan bir şeymiş . Daha sonra geçiyormuş ama bazılarının kalıcı hasar bırakırmış ondan dikkat et Can'ım koru kendini .