niloya94 allah alah ben ilk defa duydum bunu. Gebelik okuluna gidiyorum ebe orda bile gögüslerinizle oynamayın diye uyarıyor bizi. Dogumu baslatır diyor. Siz yinede oynamayın. Bide araştırın doktorun böyle yapması normal mi acaba bilemedim. 2. Bi görüş alabilirsiniz