Smr_sn Şimdi ben bir burun ameliyatı oldum ancak görüntüden pek memnun kalmadım biraz düştü tuhaf duruyor bana göre ama dışardan öyle çok belli olmuyor sizce ben 2. Ameliyatı olsam hafif dokunuşlar yapsam çok değil biraz kaldırıp hafif şekle koysam ailem farkeder mi ben kimseye söylemek istemiyorum sizin fikrinizi de almak istedim
Beybitooo Smr_sn bende burun ameliyatı oldum ama revizyon zor diyor doktorlar daha kötü bi hal alabiliyor ama zamanla oturuyor biraz bekleyin bence
Afrasevde Smr_sn çok çok iyi bir doktor bulun. Teyzemde öyle ameliyat oldu tam 9 kez burundan. Yurtdışınada gitti doktor buldu ama yok bu yaz yine olacak gerçekten doktor çok önemli ilk ikisi içine etti burnunun hala toparlanamıyor. Kulağından kıkırdak alındı en son şimdide burun üstünde derisi kötü oldu deri estetiği + burun olacak. Korkutmak istemiyorum kesinlikle ama çok iyi araştırın.
3babynur Smr_sn evliisniz Aileniz niye kızsın ki mesela Yapmak istiyosaniz yapın eviniz ayrı şehriniz ayri
teacher-mom21 Ve cidden insanın doğal burnu yüzüne daha yakışıyor yapan herkes bana öyle geliyor bence tekrar riske de atmayın yaptıkça daha düşüyor ve nefes almakta zorlanırsınız
Smr_sn Beybitooo mayısta 3 yıl oluyor ay bilemedim ki sürekli olarak burnum akıyor su gibi doktor dedi ki etlerin şişmiş 2. Ameliyat dedi kafam karıştı bilemedim
Nes7616 Estetikli buruna dolgu olmaz diye bana yapmamıştı de, Revizyona gelirsek aynı burun ameliyatı işte ailen anlamaz estetiklisin ya zaten farkedilmez bence burun masajı yaptım dersin sorarlarsa da ,benimde düştü bende yaptıracağım inşallah
Smr_sn Nes7616 yaaaa değil mi bende öyle düşündüm aslında zaten çok kaldırmak değil hafif istiyorum. Motive oldum şuan 🥹😂
Smr_sn 3babynur bende öyle düşünüyorum işte zaten küçük burnum çok düşük te değil hafif yapmak istiyorum toparlamak
3babynur Smr_sn iyi bı Dr bulun kesin cozumse yapin gitsin Ameliyat denince tırsıyorum ne çeşit olursa olsun ameliyat beni ürkütüyor 😂 Olun hıc söylemeyin zaten olmuşsunuz anlamazlar bilmezler.