Merhaba. Bende pazartesi günü yaptırdım canım hastanede yapılıyor sağlık ocakları yapmıyor diye biliyordum. Ben 19 hafta olduğum halde mecburluktan yaptırdım bence sende 25 haftanın doldurunca yaptir eger ki seninle alakalı bi şeker skntisi yok ise 🤗 bir de yanliz gitmemenin öneririm ben yanliz gittim beni etkiledi baya belkide kendim normalde şeker hastası olduğum için etkilendim bilemiyorum 🫠 yan etki yapabiliyor mus bazı insanlar da