Defne-9080 eninde sonunda o bebek gelecek dünyaya ve içinizde kalcak diyede bişey yok içinizi öyle ferahlatın ben ilk hamileliğimde öyle yapmıştım doğramıcam kalcak diye hastanede çok ağlamıştım doktoruma kaldı çıkmıcak sezaryana alın beni diye cıyak cıyak bağırmıştım 😂ama şükürler olsun normal şekilde doğdu kendinizi korkutmayın