SevilCoskun çok güzel açıklamışsın arkadaşım. Bugün bende gittim aynı şekilde Onur beyi kabul ettim ve iyikide kabul etmişim benimde içime okadar çok sindiki ilgisi alakası güler yüzü.. Reşat beyide benimsemiştim ama Onur bey içime tam anlamıyla sindi bende seninle aynı fikirdeyim.. Bizimde 5. Ayımız doğum için konuştuk bizde detatlı değil ama birlilte gerçekleştiricez diye bakalım haklarımızda hayırlısı olsun🤗🤗