Tutgun30 Hanımlar,8 haftalık Hamileyim toksplzma değerim pozitif çıktı ikinci kez test verdim sizde pojitif cikpda bebeğini sağlıkla kucağına alan varmı
nilgun_41 Tutgun30 benimde igg 4.6 çıktı yani geçirmişim vücudum bağışıklık kazanmış Igm degerim 0.11 doktorum sorun yok dedi içim rahatladı
Kr6543 Benim de öyle çıktı 7+2 yim şu an ama doktor iyi bir şey dedi bağışıklık kazanmışsın bundan sonra geçirmezsin dedi ama ben hamile olmadan önce geçirmişim siz hamilelikte mi geçirdiniz